Home Sweet Home.

Jag har kommit hem från en super mysig kväll at Julias place! Tjejsnack och kamera säger allt. Det första jag gjorde när jag kom hem var att vräka i mig pappas hemma gjorda hamburgare eller en i alla fall. Jag har inte ätit sen tre så var jäkligt hungrig men nu proppmätt!
ska kolla lite fina bilder och bloggar mm. sen ska jag nana!
Imorgon bär det av till kyrkan för gudstjänst, så är det när man är blivande konfirmand. Första gången jag var på en gudstjänst var för en vecka sen och man kan väl säga att jag och Jenny fixade det sådär... Jag tror att det blev lite för mycket av det heliga och allvarliga än vad vi hade tänkt oss, haha.
Aja efter gudstjänsten så ska jag till Göteborg med Ea på en loppis, super duper mysigt! Lite bilder kommer nog!
Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0