och jag är en pepparkaksgubbe <3

150 pepparkakor, stökigt kök, 4h, och så var en julklapp fixad!
Mitt kök har fått kärlek av mig idag, ingen bra bagare e jag. Men jag har nog förvandlats till någon påhittad talande pepparkaks figur. I will survive!
Jag har varit sjuk Onsdag-Torsdag, så jag har kollat på massor av bra mysiga filmer! Till exempel "sex and the city 1" tuuuusssseeennn gånger, hihi i love it. Jag har till och med valt favvo meningar ur filmen :-)
Mitt rum renoveras så jag får trängas med min lilla gulleplutt några veckor, men ea har fixat det riktigt snyggt faktiskt bilder kommer ;-)
Jag har verkligen hittat något jag har blivit förälskad i, kläder!!! Min söta vän Caroline hade på sig en super gullig kofta idag från hm som jag var tvungen att spana in. Och lite annat sött till, för att bli en riktig söt karamell ♥
Jag kunde inte låta bli att lägga upp en bild på dessa ankle boots, jag börjar bli kär i stilen.
Ciiiaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0