"Att våga se"

Hej!!
tidigare denna kväll så var jag på genrep på teater halland till pjäsen "Att våga se". Alla är super taggade och det kommer att gå toppen :) TV4 var även där och intervjuade regissören och den fantastiska författaren Julia Nilsson! Och sen så filmade dom första och sista scenen. Så imorgon bitti så kommer intervjuen på TV4 och sen på kvällen så kommer filmingingen med  oxå :) Imorgon är det även premiär för pjäsen på teater halland. Så det blir både tv tittning och teater! Leta efter en dansande blond tjej som försöker att hitta rytmen i musiken och är inne i sin egna lilla värld då hittar ni mig;)
Hihi nu ska jag ta ett varmt bad och försöka att få kontakt med Jenny! Jag har försökt att ringa henne hela dagen men det har inte funkat... Ajja ser du detta jenny så sms:a ;)
Jag ska inte ringa jenny i badet om ni blandade ihop det där, hahahahah.


kram


PSSSTTT!!!
Imorgon blir det nog en snabb mobilbloggning innan/efter pjäsen antagligen ...

O)ch kommentera om ni ser mig på TV4 imon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0