Far Far Away and some design.

Hej alla kära blogg läsare.
Idag har jag varit på "utflykt" med familjen i något naturreservat...
Inte riktigt min grej eftersom att jag är en typisk "stads tjej". Fast innerst inne så är jag nog inte det. Mamma var ute och gick med mig i skogen när jag var spädbarn och låg i vagn! Då låg jag där och kollade på träden, haha.
Men jag tror att staden har tagit över min kropp ;-)
Frisk luft var det och jag hade helt fel kläder. Med jeans och boots och skinn jacka så gick jag ut i en pisse blöt skog
haha!  Men lite bilder blev det allt. Datorn är ganska seg just nu jag vet inte vrf så jag lägger inte upp alla bilder...
Ea med sin otroligt fina hårfärg och gröna jacka.
Bild på mig vid ett gammalt slott som har brann ner i början av 1900-talet, så bara stora stora stenar kvar av det...
Här ser ni bilden som jag har på min header fast på den i headern så har jag tagit bort s och t med min vante. så det blir "rövstig" hihi så roligt man kan ha ;-)
Nu ska jag nana natti läsare :)

Kommentarer
Postat av: jenny

gud vilken fin hårfärg ea har:D vill också färga håret <3

puss :D

2010-11-08 @ 21:53:50
URL: http://jennyys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0