Hej hej! Mobil bloggning igen. Jag är ap-...

Hej hej! Mobil bloggning igen. Jag är ap-trött men taggad till tusen!:] Idag är det premiär på teater halland för julia nilssons pjäs "att våga se". Jag tänker inte berätta vad den riktigt handlar om för då träffas ni inte av magin om ni någon gång ser den! Det ända jag kan säga är att den handlar om mobbning och att om alla i hela världen skulle se den så skulle samhället se annorlunda ut en vad det gör nu! Det finns så många som är mobbade / kränkta utan att vi inte lägger någon stor del eller sak i det. Vi kanske inte för märker det. Men dom som märker det och känner att det är så fel att dom bara står och tittar på. Dom ska våga, våga säga ifrån våga ta det steget och säga imot mobbarna. Dom är klippor, dom är guld värda dom är starka. Dom är modiga och kommer för evigt att vara! Så våga , snälla våga! Har ni bokat in er till mässan idag på teater halland? Då får ni gärna komma och kolla på "julias egen pjäs/ att våga se". Nu ska jag ta och äta lite frukost och sen göra mig iordning!. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0