Onsdag.

Hej mina söta små bloggläsare! Nu känner jag att jag har hamnat i lite ofas med att blogga...
men det ska vi ändra på! Jag sitter och drömmer om mitt liv på gymnasium i USA som vanligt ;-)
Om jag inte har berättat det så ska jag bli   skådespelare i California i Hollywood and i love it! Det är bestämmt sen typ 6 år tillbaka. Men nu vet ni hur mitt liv kommer att se ut om ca. två år... Det finns tusen andra tjejer som har samma dröm som jag, men sluta inte kämpa för era drömmar bara  för att ni vet att det finns så många andra som har samma dröm. Det är ju så himla logiskt det finns tusen drömmar och det finns 60 miljader människor i världen då är det ju sant att inte alla kan ha olika drömmar ... Så keep on dreaming!
På fredag morgon så ska jag till Stockholm! Men jag bloggar på vägen såklart gullungar :)
Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0