23 October.

Hej!
Egentligen så skulle jag varit på varbergsteater nu med kulturskolans körer.
Jag var med och samlades imorse, men sen blev jag yr och fick lite  feber...
Så ingen konsert för mig ikväll!!! :-( guuuud vad jag är ledsen, jag önskar att jag kunde vara med.
Men, Men that´s life!

Sen halv tolv idag så har jag kollat film, sovit, film, ätit, sovit.
Men nu fastnade jag framför datorn :-)
Guud vad fina saker det finns, nu kommer första listan!

Sanna want!


Klänning från Lindex 399:-


Mysig tröja från Monki 300:-

Det var ju en lång lista, haha. Men just nu så känns det som att jag har allt jag behöver.

Dagens outfite.

shorts dress från Zara 79:-
Leopardben från -  -
Jag vet inte vart tightsen är ifrån eller vad dom kostar.

Nu ska jag dunka musik, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0