design...

Hej, jag får inte fram designen som min älskling hjälpte mig med idag. Men får ni upp en blogg som har en header som är på två tecknade tjejer och en amerikansk flagga?? Alltså när ni går in på min blogg?
Haha, lite rörigt men jag vill att ni ska se min nya blogg design för jag är super nöjd!
snälla kommentera om ni ser/inte ser den :-)

Idag har jag varit med erica och vi hade super kul, och visste ni? Vill ni veta så är det super bra att slå in dolt nr innan man busringer...! Vi är kändisar i bus världen jag och erica :-)

Du lyser upp min dag gummman, du är mitt allt snälla förstå det ♥ kolla gärna in hennes blogg en är super fin ♥

eriicaandersson.blogg.se

ikväll kommer kvällens höjd punkt på femman. ♥greyanatomy♥
så tv:n sen, första dagen utan plugg riktigt chill! ;-)

sov så gott läsare ♥ (om någon läser min blogg, om det finns något liv förutom jag på denna blogg så kommentera så vet jag ♥)

Kommentarer
Postat av: Erica

Hahah gullig du är =) <3 ja man ser designen! <3

2010-10-13 @ 20:50:28
URL: http://eriicaandersson.blogg.se/
Postat av: Evelyn

Jag ser framemot att läsa din blogg xxx

2010-10-14 @ 08:55:41
Postat av: Ellen

Jätte fin blogg ja jag ser desigen ;D <3

2010-10-14 @ 20:24:41
URL: http://elleent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0