Fredag.

Hej hej!
Är allt bra med er läsare idag?:-)
Jag mår fin fint lite sliten efter veckan bara. Det är sån stor skillnad mellan 7:an och 8:an, större än jag trodde iaf!
Efter skolan så stack jag och jenny hem till henne och åt kanelknäcke bröd med smör. Mums...! När vi hade ätit och tjocka och jag hade satt fast en nallebjörn i hennes hår kom erica ♥ vi hade det mysigt som vanligt med mycket skratt!
Tänk dig utan kompisar, vilken tråkig vardag. Här är vi, som tre vännerna!






Jag har ju inte visat så mycket hur det ser ut i mitt rum (pappa). Det kanske man inte borde heller...
Men jag känner för att visa er! Jag bor i en källare med vit målade träväggar, jag har en vägg med snygga killar på, jag har en stor säng och en garderob och ett skrivbord...
Jag har en bild på min säng sen tidigare, och på min snygga vägg (ovanför sängen)
Och jag vet inte hur man vänder på bilden, då är min tekniska sida som vanligt då ja.

Jag har gjort om mitt skrivbord, hihi barnsligt prickigt ♥


Nästa vecka kommer det knaske upp lite bilder från mitt andra rum!
Nu ska jag kolla på film sen natti, imorgon ska jag upp tidigt! Gospeldag på kulturskolan!!!!

Kramis♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0