om mig

jag vet inte hur man fixar en ruta på sidan där man kan skriva om sig själv. För jag skulle jätte gärna vilja göra det. För jag tror att det är viktigt att ni får en uppfattning hur jag är som person.
ÄR DU TECKNISK?
VET DU HUR MAN SKRIVER I "OM MIG"?
Go fine! help me please!!! :-)

men jag skrev en liten kort sammanfattning om mig/ varför just du ska läsa min blogg, och vad den handlar om:


jag heter sanna och bor på Tellus. Fast ibland så kan man undra om jag inte kommer från Mars... haha aja!
Det här är min blogg hoppas att ni blir en av mina älskade läsare! Jag kommer att skriva om mitt liv. Mitt liv består av känslor, familj, vänner, och scenen. Min favorit plats är på scenen. Jag älskar känslan av att vara nervös för något extra spännande. Och jag älskar barn, det är ju liksom våran framtid. För dom är så fridfulla och bekymrar sig aldrig för något i onördan. Dom är sig själva, dom fantastiskt vackra. Dom kan inte gömma sig bakom tusen kg smink. Dom kan bara gömma sig bakom stolar och soffor och annat vackert!
Nu vill inte jag att ni ska få en konstig uppfattning av mig, jag förstår vad ni tänker...hehe...



Att vara en av mina läsare kommer bli ett spännande äventyr! ♥



jag vill inte att ni ska tro att jag typ e desperat av barn, eller någon pervers typ. Nej nej då har ni kommit till helt fel blogg om ni är ute efter personer som är ute efter barn och är perversa!

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0