Dagen som varit.

God kväll sunshines!
Dagen började med massor av regn, ett stort grått moln låg över Varberg. Fler än jag som blev deprimerad?
Jag har jätte lätt för att bli på dåligt humör så fort det blir dåligt väder, men men. Efter lunch sprack det upp, när jag och farmor satt och kollade på Dirty Dancing!
Min dag började med en cykel tur till farmor, där jag mötte upp henne och faster. Vi tog en promenix till stan och kollade runt lite och fixade lite smått och gott! Sen så år vi god mat och kollade på Dirty Dancing. Jag blev kär igen, han var såååå snygg att jag höll på att svimma (farmor delade min tanke). Efter att ha sjungt på gamla klassiker och snackat om tjusiga karlar så tog jag racer bike´n till Kvantum och köte lite smått och gott!
- Jag kom hem till ett spänt läge. Det var WIC match på tv och alla satt och tittade, jag kan inte vara insatt i sport. Jag är inte så intresserad bara, lite svårt då liksom. Fast det är allt lite skoj att se när Varberg vinner SM, fast eftersom att mina sena reaktion utlöstes några minuter senare så kan jag tyvärr (med en tår i ögat) meddela att Varberg förlora. Men nu får vi inte ge upp gubbar, KÄMPA PÅ! :-)
Nu sitter jag i sängen och kollar på filmen 27 dresses på TV4, det får ni inte missa gott folk!
Imorgon drar vi bort mot Loppis i Tvååker!
Ciao, Sanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0