en tidmaskin hade inte suttit fel nu.

Gud vad jag önskar att jag hade en tidsmaskin som tog mig tillbaka till 80 talet. Inte för att jag har fått uppleva det, kanske just därför jag vill dit. Jag vill se kläder, omgivning och allting!
Nu har jag tagit fram turkosa tights, cerisa benvärmare & spetslinne, höga jeans shorts, stor rosa rosett och sist men inte minst...
Min lillebrors gamla tröja som det står " 1980 best year in USA ", den klippte jag och Ea till en magtröja och armarna på den kapade vi så det blev as coolt. Jag har lust med att gå klädd så i vanliga fall, ni får bilder senare på själva utstyrseln! Men vi får inte glömma mitt afro hår, som jag har krusat med en slags "våffel-tång" haha...

Ha en awesome night! ♥

Kommentarer
Postat av: den prinsessa :)

SV; aww så snäll du prinsen min <3

2011-04-20 @ 14:37:25
URL: http://elleent.blogg.se/
Postat av: den prinsessa :)

SV; hhahaha! i´ll be waiting for you my dear prince!! <3

2011-04-20 @ 16:38:40
URL: http://elleent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0