Pausen.

Nu är jag tillbaka med nytt rus i kroppen, så nu blir ni inte av med mig i första taget ska ni veta gott folk! det personliga skälet var bara att jag behövde lite tid för att ladda upp med lite nya krafter. Eftersom att dom lätt dunstar bort!
Är allting bra med er kära läsare? Hoppas inte att jag har förlorat er nu, men nu vet ni att jag är back, jag skriver även det på Facebook för er som har mig där att jag är tillbaka. Jag tycker att det är kul att ni uppskattar min blogg, och gillar den för den är som den är, den i lite speciell och det är just det som gör den till min blogg. Sannas lilla kik hål ;-)

Om jag ska göra som vanligt så ska jag skriva om hur min lilla dag har varit. (Väldigt spänt inlägg det har kan man ju säga, höhö. Jag vet inte vad jag ska skriva liksom)
Min dag har varit bra, efter att ha rätt ut lite smått och gott så var allting perfect! Vi hade även lite påsk pyssel mm nu inför påsk. Skönt att ha vetat hela dagen att det har varit min sista dag i skolan innan påsklovet. Eftersom att veckan som kommer nu är ett litet smak prov inför den kommande sommaren som kommer att bli bäst!
( Nu finns det  även på fäjan )



Tack för att ni finns där för mig kära vänner, jag tror ni vet vilka ni är!


CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0