En varm och skön lördag i lilla varberg. S...

En varm och skön lördag i lilla varberg. Som jag har längtat efter lite värme, så var det 3+ ute jippi!;) tänk vad tacksam man kan vara för så lite efter en kall vinter. Så här sent blev bloggningen idag, jag har haft fullt upp hela dagen. Först bok mässa, där jag fyndade massor av underbara böcker, mysigt! Sen hyrde jag och familjen massa filmer, så har suttit framför tv:n hela eftermiddagen känns det som. Haha! Inte nog med det, nu kollar jag på notting hill min favvo film som går på tv3 just nu. Jag är jätte trött och har varit hela veckan. Undra hur jag ska klara skolan nästa vecka tro? Har ni haft en skön dag? :) Kram S.


Kommentarer
Postat av: klara<3

Hej du söta!<3



Vad för roliga böcker har du inhandlat? Visa på bloggen?<3:)



kraam<3

2011-02-27 @ 16:06:05
URL: http://kllaarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0