I falkenberg kommer det magiska hända.

Tro det eller ej. Jag har fått en roll i sommarteatern i Falkenberg. Helt sjukt! Med sån hård konkurans, trodde inte jag att jag hade någon chans. Och om jag av någon anledning skulle få vara någon, så trodde jag att det skulle typ vara någon lite statist som inte sa ett knyst eller nästan inte ens rörde på sig, haha. Men min lycka har vänt, jag har tur som får spela Annika i pjäsen Pippi Långstrump! Fast att det inte är Pippi, så är det ändå en roll och som kommer ge mig sååå mycket erfarenhet. Jag är så himla säker på att jag aldrig kommer att glömma denna sommaren. Och vet ni vad?

Äventyret har bara börjat!


Jag har med en så dålig stil inte ens bloggat på nästan en vecka. Och jag ska säga er att jag inte varit ett dugg social, höhö. Jag har läst. Massor av böcker som jag aldrig annars ens vågat tänka på utan att bli stressad med annat. Jag tog en kopp té och satte mig i soffan med böckerna Emma


  • Emma - Jane Austin
  • Clean Break - Jaquelin Wilson
  • Madame Bovary - Flaubert
  • Rött land röd jord - (kommer inte ihåg minnet brister efter för många böcker)
  • The Belivers - Rebecka Scott
  • Brott och straff - (franskt namn som jag aldrig kunnat uttala, så vågar mig inte p åatt skriva ner)
jag har läst ut alla förutom Brott och straff som är sjuhundra sidor, jag tänkte ge mig an den på lovet v.8!


Dagen har firats med dunder och brak, för min roll! Jag uppskatar era tankar dear family! Jag har druckit Pomac och fått två Ben & Jerry´s, livet är allt underbart gott folk!

Efter skolan tog jag med mig Lydia hem för att plugga och käka godis, det kan ni ge er faan på att vi gjorde också hihi. Jag har blivit förälskad i romantik, konstigt men männskligt. Jag med min Mr X, forever and ever. Tjejer ni vet hur det är, haha.




Pussar, Sanna.

Kommentarer
Postat av: Ellen

sanna!! vem är han??hihi:D<3<3

2011-02-06 @ 12:52:56
URL: http://elleent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0