Infomöte 9/2

Tjenixen! Strax kommer Ea hem, så drar vi oss till Falkenberg för infomöte. Riktigt spänd faktiskt, ska bli skoj att se vad som händer i framtiden. Jag glömde säga att ni som inte sett tidigare inlägg i min blogg, det är om en sommar teater i Falkenberg som lilla jag är med i och spelar Annika :)

Mycket flams och skratt i en super duper toppen sommar framöver!




PS!
I skolan hade vi No prov, vi hade 2h på oss att skriva en uppsats om ett ämne som vi inte visste vilket innan. Ämnet var något liknande "Min hälsa". Man skulle skriva som ett ego brev till sig själv. På 4 sidor, jag dog men överlevde.



Kramisar Sanna

Kommentarer
Postat av: Alice Flygare

Jag är fett avis på dig för att du ska va med där, men jag ska iaf komma och kolla på dig! :D vad får du alla kontakter ifrån, haha!

2011-02-09 @ 20:02:30
Postat av: Klara<3

detta stod i tidningen. vet inte om det va så sanna fick reda på det men,men..;)<3



Sorry Sanna att jag svara. Kunde inte mot ståXD<3

2011-02-10 @ 12:35:05
Postat av: alice

hhahahaha tack klara! :D <3

2011-02-10 @ 15:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0