Längsta fredagen 2011.

Hejsan snyggingar!
Jag är fortfarande sjuk, men planerade att bli frisk tills imorgon för då är det ju Gbg ska bli så mysigt!
jag kan inte säga vad jag har gjort idag, för jag har inte gjort något. Förutom att jag kollade på Sex and the city 4ggr, hmm. Jag vet inte varför, så fråga inte. Sen så är jag jätte trött och deprimerad för att det inte är vår utomhus så jag kan inte få ta på mig min vår jacka ju!

Jag har gjort en shopping lista för morgon dagen:



H&M 99:- en skön dress att ha i sommar på rep tänkte jag.

 

H&M 199:- tjusig färgklick i riktig sanna stil.

 


H&M 249:- min vackra blus som jag är kär i. Jag kommer att bära den med ett par blåa jeans. (visat tidigare i bloggen)



BikBok 149:- Passar inte den toppen in på min framtida hemstad??


Jag kommer tillexempel bara kolla och testa den rosa blusen + gula klänningen för att se storlek mm. Så jag vet det, ska nämnligen till Gbg med mammsen i början av Mars. Om jag inte har sagt det tidigare i bloggen, jag fick i julklapp att få åka till Gbg och bo på hotell + shopping! Så sparar shoppingen till dess :)


Nu ska jag kolla lite bloggar och annat, sen ska jag sova haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0