Läsare.

Egentligen så skapade jag bloggen bara för att det skulle vara en skoj gräj liksom.
Jag förväntade mig inga läsare, eftersom att jag inte är så himla bra på roa folk haha. Jag är mer
av en person som slänger in dåliga skämt när dom verkligen inte passar. Pratar mycket, skrattar väldigt högt!
Det är jag Sanna Wallin en liten scen apa i högsta grad som skriver.
Sen efter hand så har ni växt fram, när jag minst anar det så har ni dykit upp!
Det är roligt att ni läser min blogg, kul att jag inte känner vissa av er, haha.





Tack för alla fina kommentarer, headern Alice återkommer jag med!

Kommentarer
Postat av: Alice

Jaa du Sanna det hoppas jag att du gör! För annars..... Haha :D <3

2011-02-08 @ 18:14:25
Postat av: klara<3

är headern på alice?<33

2011-02-08 @ 20:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0