Skolan.

Tjena alla läsare! Tack för fina kommentarer! :) Blir så glad, kul att ni följer bloggen.

Jag har varit dålig på att uppdatera men jag har legat sjuk i helgen, jag var ändå i Gbg för jag var frisk i Lördags. Men igår så blev jag sjuk igen, hmm. Trist alltså...

Men jag tänkte lägga upp vad det var jag köpte där iaf. Men inte just nu, senare i så fall. Jag ska plugga efter skolan så har inte så mycket tid liksom för vänner. Är jag ensamm om det? för jag pluggar hela tiden känns det som, antingen är jag en tönt eller så är jag bara väldigt känslosam och djup, haha.


En kul sak med skolan idag, är att vi fick reda på att vi ska debattera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! As skoj, hihi.


Nu ska jag se om Jumpsuiten har kommit in på hemsidan, den fanns inte i gbg nämnligen!



Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0