First day in school.

Tjenamors solstrålar, om ni kan skina första dagen i skolan? Det känns skönt att vara tillbaka, komma in i sina dagliga rutiner. Men jäklar var trött jag var imorse, fick kämpa mig upp ur sängen! Aja, skoldagen gick i alla fall någolunda bra...
Ja förutom att det känns som att alla lärare+elever ligger i magsjuka, det är ju en skön feeling man får av att gå till skolan då. Sen så har jag varit så illa mående att det får räcka för min del nu (enligt mej). Det blev mycket snack med alla vänner som man inte sett under hela lovet, gud vad man saknar dom. När man verkligen tänker efter, höhö.
Nää gud vad taskig jag känner mig...! Men det är ju sanning, man har så mycket annat att tänka på. Så när man verkligen behöver dom så inser man hur mycket man har saknat sin betydelsefulla livs människor. Ja eller dom är ju en del i ens liv så på ett sett "med-livs-människor", hihi. Nu ska jag inte dra in på ointressanta saker, haha.

Jaha, nu sitter jag här utan bok och té. Jag måste nog dra ner till stan och kolla lite i affärer, sätta in julklapps pengar på banken. Man får ju passa på nu när man har tid, så länge inte skolan tar över ens privat liv. Ibland kan jag verkligen inte se synen i att man lär sig saker. Man/ jag är ständigt fokuserad på att säga rätt saker till vänner, inte tänka högt. Hålla koll så ingen far illa till, jag är bara sån. Jag ska alltid hålla koll på allt och alla, lite av ett kontroll freak!

Men ikväll (enligt mej igen) så börjar min drama. Det blir ju intressanta samtal om den inte gör det. Men det ska ju bli kul att lära sig nya saker. Sen så får vi se vad som händer, jag har lite idéer på en hemlig sak. Det får ni tyvärr inte veta än, men när den är klar, genomförd, så ska jag allt berätta för er!

Jag ska ta nåt att äta nu. Bye. Bye.

Kommentarer
Postat av: julia

Sv; Ja, men en av mammas kompisar jobbar där och gav mig en "fribiljett" eller vad man nu kan säga. Jag fick prova en gång iaf ;)

Sen får man väl spara, men det är lättare att gå ut och springa istället!

2011-01-10 @ 16:28:57
URL: http://juliiikarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0