Friday afternoon, and i´m spending it with my lovely friend.

Halloj. Fast att skoldagen inte är slut, så bloggar jag. Hm... Det bara råkar vara så!
Aja, jag sitter i biblioteket med Lydia och hon övar engelska och eftersom att jag är såååå duktig, så är jag till stor hjälp. Jag är lite flummig eftersom att jag precis fick ett mejl av en tjej som jobbar med castingar i Falkenberg. Hon hade två auditions till mig där nästa vecka!!! Det är helt sjukt, en super glad Sanna har vi här!

Eftermiddagen ska jag spendera på stan med Lydia, super mysigt! Kanske en ny foundation? Min har börjat lukta illa och är jätte konstig i konsistensen. Har ni råkat ut för det med?


Bye bye.

Kommentarer
Postat av: Klara:)<3

asså e lite efter men är en casting till en film?? coolt!<3<3

2011-01-14 @ 23:34:01
URL: http://kllaarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0