Gekås tanterna är på hugget!

Tjoho söta läsare! Har ni haft en bra fredag? Hur mår ni?

Jag mår inge bra idag, precis. Eller rättare sagt den senaste veckan, jag har haft ont i huvudet och har tusen muskelknutor i hela ryggen...

Jag har kommit på en smart sak att tänka på, inte ta för mycket huvudvärks tabletten. Spara levern, för jag läste precis att det blir vanligare och vanligare att Ipren mm orsakar det, tyvärr!
Jag har gått med detta ett tag nu, i morgon är det ju audition i Falkenberg.
Om det sitter kar då, så kan jag tyvärr inte hålla mig, för det gäller att ha topp fokus.

Ge allt man har, and i will get there!
15.25 tog Lydis och jag bussen till Ullared, jag säger det själv. Ha jag kände mig lite som en tant, när jag yrade runt bland alla hyllor. Hmm, fast att jag varit där så många ggr så har jag inte lärt mig planytan. Kanske för att dom bygger om 24/7, håller ni med mig ni som varit där? ♥

Jag har lite fullt upp med annat, så jag tar inte kort på något nytt men jag skriver gärna upp...

  • 2 par olika strumpbyxor.
  • Pyssel stuff.
  • Present papper.
  • Stift penna+stift.
  • Manikyr penna.
  • 2 Loka flaskor.
  • Corny.
  • Godis.
  • Tuggummi.
  • Spegel.




Haha gammal bild, hmm. Vad tänkte jag? Put mun, vad mer saknas för att liksom turn out to a big fjortis? HAHA.

≈Mode inlägg på ingång≈


hejdå bloggläsare.

Kommentarer
Postat av: Felecia.

Tjenixen, jag har precis börjat följa din blogg. Vad bloggar du ifrån för någon dator? :)

2011-01-21 @ 22:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0