Is och annat vackert!

För det första så älskar jag kursiv stil, fråga mig inte varför. Det borde ju användas i andra tillfällen men jag bara tycker om den, så ni får lida.

Jag gjorde värsta tabben imorse...
Jag skulle ta ut min cykel ur förrådet, men så klart hade dörren fryst igen, mysigt. Så ingen cykel+ att jag var förrsenad redan. Så jag sprang genvägen genom skogen, så ramlade jag på isen, lyckat!!!

Jag bröt ingenting men trodde att jag skulle dö ett tag. that´s sanna´s life honey´s!!

Tack för fina kommentarer, men klantiga sanna råkade radera dom, men kommer ihåg några som jag tänkte svara på nu!

Vart har du köpt det Loréal paris lipglosset?

Svar; På kicks i Varberg.


Jag älskar din stil, men hur får du tag på alla kläder? Jag måste liksom kämpa för att hitta något i din stil, lite affärs tips??

Svar; haha, nej jag vet inte riktigt. Jag har köpt allt i Sverige, typ H&M Gina Tricot och lite andra roliga affärer. Sen så ska du ha idn egna stil, inte någon annans. Men kul att du gillar den! :)


Det var allt från mig idag just nu i alla fall! Jga sitter i skolan, så måste återgå till fokus...


Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0