Jesse williams och annat vackert.

Fråga mig inte varför som allting är vackert, eftersom att jag skriver det..!
Men Jesse Williams har blivit min älskling och jag är in loooovvvee!
bara kolla på honom, vissa säger att han ser ut som Barack Obama, det kan man ju tycka vad man vill om. Men tjena att han inte är lite söt i alla fall? Eller så är det bara jag som har blivit förtrollad av all skönhets ideal ute i samhället. Jag har fastnat vid snyggingen, kan tyvärr inte hjälpa det hörni!

Lite för mycket sleep talk under ett tag nu i bloggen,jag ska skriva renare och bättre! Lite tråkigt för er som läser men hatar honom, se något lite posetivt hos han. För nu kommer Big Bang tillbaka fast med Jesse Williams i en bild bomb.























Det tråkiga med dessa bilderna är att det är gula sträck runt om, lite tråkigt att det nästan förstör hela bilden!

Har inte ni någon idol/heting/ lover?

haha mi madre är så rolig, hon har hittat massa gö roliga/tråkiga gåtor, haha!

Vilket huvud är det som varken har näsa, ögon, mun, öron?

Hur gör man det omöjligt, möjligt?

Vilken dräkt bär man med sig hela livet?

Vilket djur på savannen ser bäst?

Vilket djur i djunglen går sämst?

haha, nu har ni något att klura på! Kan ni svaret, kommentera vetja!

Adios amigos!





Kommentarer
Postat av: Ylva från Jönköping.

Super fin blogg har du! Men är du halv spansk? för du skriver myckt på spanska, eller är din mamma det?? :)



2011-01-19 @ 21:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0