Lördag 15 januari

Tjena läsare. Har ni än så länge haft en bra lördag? Något lördags godis? Min har varit bra än så länge i alla fall, kommer att bestå, i hope. Jag har stressat runt med mamma på stan, jag har äntligen köpt en kalender för 2011. Sen så har vi hämtat lilla Bob, mormors ettriga jack russel. Inte min favorit precis, men vad gör man inte för sina mors föräldrar ibland? Jag frågade om inte jag fick följa med dom dit de skulle, istället för att passa bob. Men dom skulle tydligen till någon Opera i Göteborg, så jag tappade lusten direkt, hehe. Inte min grej precis... 
Då är det mysigare enligt mig att dricka varm choklad och gosa med en liten hund. Han är ingen bebis hund, gammal men en kort variant, haha. 
Jag har precis ätit lite thai rester från gårdagen, mums. Men nu ska jag sätta mig och fylla i kalendern med tusen saker som händer hela tiden, läxor, prov, möten, auditions, repetitioner. Jag har ju förvandlats till en liten "planerare", skönt att ha lite koll för en gångs skull!

Sen ska jag försöka att öva lite på en låt till musikal auditionen. Och senare ikväll kommer faster och farmor på middag, mysigt. Så jag och mamma ska ställa oss och laga mat till oss, en mysig middag med mycket kärlek och värme. Tro det eller ej, men senare ikväll ska jag även skriva en redovisning om partydroger, NO redovisning på tisdag. Det är bäst att få det klart, som ígår när jag och Lydia var toppen duktiga och gjorde matte läxan. Det är ju så jäkla skönt att ha gjort det. Då kan man göra allt som man egentligen vill göra men inte har tid med. 

Jag bjuder på en gammal bild på mig och Bob :)
 
När man var liten så var man så oberörd och man älskade alla som älskar en själv. Ett uttryck från småttingar;
" Jag älskar alla som älskar mej"

Ciao Bella!


Kommentarer
Postat av: Lydia

Hihih, sötnosar på bild ;)<3

2011-01-16 @ 16:31:35
URL: http://lydiaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0