My favorite.

Lite olika favoriter inom hudvård, ta gärna del av dom och gör samma lycko köp som jag!

Tips på en jätte bra rengörings lotion från Biotherm, tar bort foundation/mascara/övrig make up. Det finns olika former av den här sorten, jag har haft den "blåa" och "rosa".

Ganska stor tub, dyr, men den funkar galant.


Pris, 235:-

Tips på en super bra hudvårds cremé från Elizabeth Arden. Den är ganska fet men är toppen för spruckna läppar, torra hudpartier. Jag har användt samma salva i flera år, och är lika nöjd med köpet varje gång. Lite dyr, men är den bästa salvan för just ett torrt ansikte, torra hudpartier. Den är värd pengarna den kostar.



Pris, 385:-



Sista tipset för dagen; En uppfriskande ansiktsmask från Kicks. Jag köper den lite då och då, då jag vill total rengöra mitt ansikte från smut och annat. En billig ansiktsmask som fräschar upp och ger en pigg lyster! Något som jag rekomenderar för dom som inte är så jätte känsliga i hyn. Och ett tips från mig som användt produkten;
Tvätta ansiktet noga med rengörings lotion, torka torrt. Blöt lätt ner ansiktet igen och applicera masken inte för när ögon och mun. Ett tjockt lager på huden, låt sitta ett bra tag för bra resultat. Men är du känslig i huden borde du inte använda denna. Den är ganska stark, men är du bara torr. Så några timmar innan, tvätta noga, smörj in med parfym fri cremé. Applicera sedan på masken. Och OOBBSS!!!!! Smörj in andsiktet efteråt också!!!!
Den här brukar jag köpa, fräsch och luktar gott!!

Pris, 20 :-

Det var allt från mig och skönhets tips för dagen, bye.





Kommentarer
Postat av: e

Aj löv jo to!

2011-01-11 @ 19:11:08
URL: http://ericaanderssons.blogg.se/
Postat av: e

Aj löv jo to!

2011-01-11 @ 19:11:10
URL: http://ericaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0