Shopping 13 Januari 2011

Vi hann med lite shopping i alla fall idag på stan, så jag tog chansen och hittade lite fynd från Gina Tricot.

En millitär grön midjekjol som jag har spanat in ett tag för bara 49kr på REA. Köpte även 2 par tunna tights för bara 19:- tillsammans på REA. Sanna är nöjd med sin shopping för dagen, men... Jag skulle ha köpt en almenacka idag också, men mamma sa att hon hade rabatt så jag väntar. Eftersom att jag älskar när det blir billigare, så väntar jag hellre...!

Kjolen passar perfekt till nästan allt möjligt, så jag kör på svart upp och ner till och mina svarta klack boots. Och lite smycken imorgon. Har ni några bra mode tips? Kommentera och dela med dig, du hjälper andra kom ihåg det!
Bye Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0