Styrketräning+referat.

Hejsan alla bloggläsare! Kul att veta att ni kollar bloggen, jag uppskattar det!
Idag i skolan så dog jag nästan, andra lektionen styrketräning på gym, mm gött... (?) Jag var så trött när jag skulle börja springa på löpbandet, flera ggr så var jag nära på att trilla av. Det var ju tur att jag missade den tabben, hehe.
Det kunde ju bli några intressanta fall!
Sen så var det ju träning med vikter i olika apparater, jag förstod hälften av maskinerna. En otecknisk ovältränade på ett gym, det matchar ju liksom inte. Men jag säger som de säger i filmer;
" Det är som en maskin den vita sidan + den röda dras till varandra, medans motsatt dras ifrån"
Men det var kul, man känner sig riktigt kry och fräsch efter alltså. Olivia och Julia slog till med pommes på Campino efteråt, haha vi sumpade våran träning direkt. Back i posesition again. Men jag har bestämmt att börja jogga igen till våren, i sommras var jag riktigt duktig med träningen. Men suget dras man ju till, solnedgång och linne med skönaste party låtarna. Hur låter det?

Nu höll jag på att glömma att berätta dagens stora tabbe! Jag stod till med cyklen på isen, jag känner att den glider åt sidan, reagerar, tänker "den ramlar, ramlar jag under?!", släpper cykeln, springer åt motsatta sidan som cykeln ramlar åt, springer in i en snö hög, ramlar, har snö i fäjset! Hur lyckas man egentligen??

Hela eftermiddagen har jag suttit framför datorn och skrivit ett svenska referat och svordomar som ska in på fredag. Inte det roligaste precis, men vad gör man inte för att hålla ett bra betyg uppe?

Finns det någon som tränar på ett gym i Varberg? Jag tänkte skrapa ihop lite money till det. Men först måste jag ha råd med flygbiljett tur/retur till HOLLYWOOD.

jag lovade min lilla trollunge att spela ett spel, så får ta en paus nu strax...


Kommentarer
Postat av: Mia

Du e bäst....gillar hur du skriver gumman.Sa ju att de e bra med cykelhjälm för dig.Hoppas det gick bra med svanskotan så den inte fick mer stryk.Puss o kram/mammi

2011-01-26 @ 19:32:02
Postat av: E

sv; haha ohja! sverigest snyggast brudar!

2011-01-26 @ 20:08:58
URL: http://ericaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0