Tisdag.

Tjoho gullgrisar!
Dagen har varit ganska slapp i skolan, mycket skratt med julia karlsson! Vi är ju två linslusar så...
Men det är kul att ha någon att prata böcker med, höhöhö. Jag fick några toppen tips på böcker, undra om ni har läst dom;
  • Rött land röd jord.
  • Den vita massajen.
  • Ondskan
Har ni läst någon av dom?
Jag lånade Ondskan idag, kunde inte hålla mig! Som är skriven av Jan Guillou, jag tjuv lyssnade lite på svenska läraren och några elever från klassen. Och vi ska tydligen skriva om en svensk författare och ha läst en bok av den. Men det blir senare på terminen, kanske jag ska ta just Jan? Har någon läst någon av hans böcker?

Jag ska ta lite och äta nu, lillan kom precis in i rummet och visade att hon kunde gå ner i spagat, galning!!!!!!

Ciiaoo.

Kommentarer
Postat av: e

Har sett onskan den sög !!!

2011-01-11 @ 18:16:24
URL: http://ericaanderssons.blogg.se/
Postat av: e

Har sett onskan den sög !!!

2011-01-11 @ 18:16:27
URL: http://ericaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0