Torsdag 13 januari.

Hej alla läsare,
egentligen så enligt mitt horoskop så skulle det vara min "tur dag" idag. Men det kan jag ju inte precis påstå, hmm. Fast vilken tur är det man får? Jag har ju en s k tur tanke, det är ju kärlek. Men det behöver det ju faktiskt inte vara, bara att jag har inbillat mig det. Jag har turen idag att jag fick en mys fika på Blå dörren med Hannah och Julia. Med mycket girl talk som rensade själen, det var skönt det. Jag hatar att gå och bära på något som man verkligen bara vill få ur sig, men som är så pinsamm att bara säga rakt ut och till vem som helst. Det var dagens lycka, nödvändigt prat. Sen så var vi hos familjens kära vänner, Evelyn m familj. En underbar och harmonisk familj som har dom mest underbaraste barnen som finns. Skrattande positiva och bästa ungarna som finns, söta så man bara vill äta upp dom. Hihihihi!
Det var också tur att jag träffade dom solstrålarna, annars så skulle jag nog varit ganska deppig nu. För jag är så himla trött och slö, pigg och kry blev jag! :)

Jaa jag gjorde misstaget idag igen, dållig uppdatering. Jag kan ju skylla på skolan, det vore ju sanning. Men att få tillgång till dator är inte alltid lika enkelt. Helgerna är lättare, enligt mig. Vad tycker ni?
Och mina underbara läsare, ni har blivit så många, tack för att ni stöttar min blogg och håller den vid liv. Utan er skulle jag inte haft någon blogg. Mne ni ska inte ha någon press, höhö.

Lite shopping blev det också på stan, Gina hjälpte till, hihi. Men det får ni se i nästa inlägg, bye bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0