Hemligt förälskad i dej.

Efter att ha suttit hela måndags kvällen framför iphonen och ivrigt letat efter fina 50-tals bloggar, känner jag mig nöjd. Jag blev så fast vid tre stycken efter att jag kollat runt i hela arkivet. att jag nu känner mig förälskad. Inte i bloggaren utan i texterna och bilderna. Inspirationen flödar inom mej. Och jag undrar skeptiskt hur min första lägenhet kommer att se ut. Jag undrar hur min stil är då, vilken stil jag dras till. Ett evigt funderande det blir på mej, GAAAH! Jaja, that's life man! Jag är ute hos mormor nu och känner lukten av stekt fisk från köket. Det är så skönt att bli ompysslad. Nu ska jag krama ur saltvattnet ur mitt hår, ta på mig myskläder och kura ihop mig i soffan. Imorgon är det onsdag, då vi har föreställning, LOVELY. Som jag längtat efter mina teater polare, underbara människor<3 En stor varm kram från lilla jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0