Kommentar.

Jag fick en kommentar under inlägget, provfilmning. Om vad det är för någon film. Och sähär är det:
Det är en hemsida som heter Filmcafe.se som jag är medlem på. Där man får tillgång till olika castingar (provfilmingar) och jobbannonser om man betalar en viss summa varje månad. I dessa jobbannonser så skrivs det bara ut (oftast) vilket datum och vilken tid som castingen kommer att hållas. Kan stå också om det är ex. en långfilm mm. Och det här är en långfilm. Mer än så får man inte reda på, tyvärr. Hoppas jag svarade okej. Jag tog allting från början, bäst så tänkte jag!

Kommentarer
Postat av: anonym

Tips: stagepool är mkt bättre, på filmcafe är dom inte så bra på att bara visa det som passar en själv, men på stagepool kan man välja ålder vart det ska va och massa sånt, eller så är det bara jag som inte kan filmcafe ^^

2011-07-27 @ 17:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0