12 Juni.

Jag började dagen med att sova bort den. Det var länge sedan jag sov till halv elva. Nästan rekord.
Nu har jag duschat tagit på mig en färgklick och skall börja fixa iordning och bestämma tåg mm. Idag är det ännu en rolig rep dag i Fbg.
Men idag blir transportmedlet tåg. Vi får väl se hur det går, hehe. Jag, becka och manda skall ta ett tåg ner. Men jag kom på den bra toppen idén att vi ska ta med sparkcykeln så vi kan rulla mellan station och storan.
Sen så är det även loppis i mitt hus idag. Vi skall ha en s k leksaksloppis! Super duper kul, hoppas att det kommer några bara och vill ärva de mest bästa leksaker.
Jag har lärde mig ett nytt ord igår på repet.
Every hopa = allihopa.

AWESOME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0