3e juni 2011

Dagen började med arbete på simstadion, som var väldigt roligt! Det var i princip inga kunder under dagen, så det fanns ingen mening med att ha flera som arbetar när man ändå har kunder eller x-tra arbete. Iallafall efteråt kom pappa och hämtade mig så körde vi mot Falkenberg för rep på 1:7 alltså stycke 1 och sida 7. Men det är manus snack, det tar vi en annan gång. Det var alltså rep på Pippi flyttar in scenen. Det var så kul att få regi av våran regissör Kålle, jag lärde mig mycket. Och känner mig mer säker i min roll när vi läst igenom testat alternativ mm. Jag var där 13-21, låång dag. Men lika skoj som vanligt, alla är så härliga och positiva. Tyvärr kom jag hem med 12 stycken myggbet, not so fun. Så imorgon får jag ta med mig myggsprej, borde funka!: ) för att helt byta samtals ämne. Jag satte precis på en film och har packat klart, skall till mamma imorgon nämnligen. Lika mysigt att träffa sina familjer varje vecka, hihi. Jag ska iallafall försöka sova nu. Godnatt, goodnight sleep tight don't let the bed bugs bite you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0