Länge sedan.

jag vet att det var länge sedan jag bloggade. Men jag vet egentligen inte varför jag inte bloggat. Jag har haft lust att blogga, men grejen är den att jag inte har haft någon tillgång till att blogga. Min telefon har fått feber tror jag, den vill inte ansluta till något nätverk. Sen har jag repat varje dag, och det är så kul så jag har lagt all min fokus på det. just för att det ska bli så bra som möjligt. Idag har vi faktiskt premiär i Falkenberg i teatergläntan. jag är taggad till tusen, inget kan gå fel nu inte!
Ni får inte glömma att komma och kolla i sommar på sommarteatern Teatervinden. En otroligt rolig pjäs som passar för alla åldrar.
Teatervinden är uppdelat i två grupper s k Cast. Vi är uppmot 70 skådespelare/deltagare som är med, så vi blir runt 40-50 st på scen.
Om ni kanske vill se mig på scen, så står det inte vilket cast som spelar de olika datumen. Därför tänkte jag skriva ut här vilka datum jag spelar:
Juli- 6,10,13,17,20,22,26,28,31
Augusti- 4,9,14
Kom gärna och titta, biljetter finns att köpa på Ticknet och turistbyrån.

Kommentarer
Postat av: Alice Flygare

jag kommer den sjuttonde och det ska bli super roligt :D<333



förästen, va med och tävla om veckans blogg på: www.aliceflygare.blogg.se

2011-07-02 @ 12:50:03
URL: http://aliceflygare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0