6 Mars 2011.



Lata sanna ligger fortfarande kvar i sängen och drar, man får ju njuta av helg!

Min och mammas lilla trip to Göteborg var awesome, jag hittade jätte mycker ur gulliga kläder. Vi såg bion "Min Låtsas Fru" med Adam Sandler och Jennifer Aniston, grymt grymma skådisar. Några förebilder har jag allt, höhö.
Dagen blir ganska lugn, ska hämta cykeln hos mi madre senare ska ta en riktig omväg dit så jag får röra på fläsket lite ;)

Ska gå egenom lite verb, eftersom att vi ska kunna 275 stycken tills på Torsdag. No big deal men man är ju lite nervös haha. Sånt stort huvud har man ju inte liksom, hihi.

Det jag köpte i Gbg :



Gul t-shirt - Zara 59:-
Blå t-shirt - Zara 59:-
Blommig t-shirt - Zara 79:-
2 pack knästrumpor grå/vit grå randig - H&M 79:-
Mur gröna strumpbyxor - H&M 50:-
Höga shorts - BIKBOK 299:-
Röd rutig skjorta - Rut m.fl. 249 :-

Plus en grå cardigan från H&M - 149:- (ej med på bild)

Frukost time, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0