himmel och jord.

Jaa, man har ju kul med photo booth! Jag ligger hemma, för jag kräktes igår....... Sådär mysigt, eller vad säger ni!?
Men imorgon så får jag vara social igen, imorgon blir jag både smittfri och femton år!

det pirrar i hela min mage när jag tänker på morgondagen, jag tycker att det är sååå kul att fylla år att det inte är sant. Idag så köpte daddy en tårta till mig med hjärtan och blommor på som jag ska få äta imorgon, även punchrullar (dammsugare kallar jag dom för) som jag ska få när jag vaknar, höhö. Jag kommer nog att svälla upp efter min b-day!

Nu pausade jag en stund från filmen "jönsson ligan på mallorca", för att blogga lite mm.
jag ska fortsätta med mitt godisätande en stund till, om jag inte spyr på godis snart (skämt o sido) ;)

Ciao, friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0