Lördag.

Vad tycker ni om ny design??
Jag och Lydis gjorde den igår, hihi. Först var bloggen helt orange, men efter mycket trix från min sida så. Jag har ju turnat out och blivit teknisk!
Mitt nya jag, fixare sanna. Ring om du vill ha hjälp på; 0789649890.
Skoja lite med er, såg jag ett leende på er nu??! Hahah!

Jag, mami och hugo var på fixar runda innan idag. Min söndriga dvd lämnade jag tbx. Den fanns inte kvar i samma modell, sen så kostade den bara 450 :- så jag fick ett tillgodo kvitto. Men så skulle jag ju då köpa en direkt, så fanns det ingen med HDMI (fråga mig inte vad det betyder...). Men så snackade mamma med han som hjälpte oss, så vi fick en som kostade 700 spänn för 450, så jag har en as bra dvd nu!!!!

tack mamma, jag diggar ditt sätt att förhandla. Hoppas jag ärver det!



Dagens fråga:
  Melodifestivalen ikväll på SVT1, vem röstar just du på? kommentera i i slutet av inlägget.


Nu ska Sanna dricka té, för hon har hosta, stackars lilla sanna. (vad ego jag e)

 

Love, Sanna.

 

PSST!

VISSTE NI ATT I USA SÅ SMS:AR MAN INTE. FÖR DOM ÄR SÅ MYCKET EFTER OSS, SÅ DOM MEJLAR TILL VARANDRA, FAST ATT MAN SER I FILMER ATT DOM SMSAR. DÅ LÅTSAS DOM BARA, FÖR ATT FILMEN KOMMER ATT SÄNDAS I HELA VÄRLDEN. DERAS NYA UPPFINNING ÄR SÅ DÅLIG SÅ INGET LAND I HELA EUROPA VILLE KÖPA IN DET, HAHA!  


Kommentarer
Postat av: klara

haha! skojjar du med mig!? smsar dom inte!?<3 hahaXD

2011-03-13 @ 13:52:20
URL: http://kllaarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0