My second b-day!

Jag kom hem, ett litet gulligt barn kommer på inlines utanför dörren. Han möter mig Med ett leende som jag känner igen, jag vet att det är något speciellt. Innan för dörren möts jag av sång och paket, livet är väl wonderfull?? Tänk att man har så många älskade i sin omgivning, jag är så lyckligt lottad! Jag kom hem till min mor idag, jag fick fina paket, tack tusen tack! Imorgon blir det en shopping dag med Lill-kusinen antagligen! Sötnosen, så fin hon är!!! The family and I, åt på resturang, sen bio "hur många lingon finns det i världen"! Toppen, solklar film, en nöjd Sanna ligger nu hemma i soffan och slappar.... Ciao!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Härlig dag Sanna!! Vad har du fått? Lägg ut på bloggen så är du jätte snäll<3 puss och kram!

2011-03-26 @ 17:31:55
URL: http://calaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0