Onsdag.

Dagen har varit bra, förutom att min basill skräck förstörde hela min dag nästan. En i klassen kräktes, jag såg det och höll på att göra samma sak jag!
Men jag hade lite handsprit i skåpet, så det var ganska poppis haha!

Hannah hängde med mig hem efter skolan idag, vi skulle skicka ett hemligt (höhö) mejl till medborgarskolan. Haha inte så hemligt längre! men hon gick precis, så ska käka lite krubb nu.
Jag tänkte svara på lite kommentarer nu när jag ändå håller på att blogga:

Nej klara, jag har ingen kånken men önskar mig en när jag fyller år! Alla färger är jätte fina tycker moi! <3
Jag vet inte vad jag ska göra på min födelsedag faktiskt, bara hemma med familjen antagligen =)<3



Ciao!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahahaha!

Har du handsprit i skåpet?!

Såååå gulligt! :D <3

2011-03-17 @ 15:17:34
URL: http://frokentystnad.wordpress.com
Postat av: klara

okidoki Sanna!<3:)

2011-03-25 @ 19:30:02
URL: http://kllaarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0