Onsdag.

Nu är det typ 3 timmar kvar till min käre fader fyller år! Jag ska gå och slå in paket nu, hihihi.
Dagen har varit lugn, förutom att det började snöa mitt upp i allt.
jag lägger mig snart ner och gråter om inte min vår kommer snart!
Gårdagen tillbringade jag på Kulturskolan, jag och söta klara läste en dikt (väldigt dramatiskt) eller hur klara? ;)
Mysigt vare, det var ju kvinnodagen så det var en slags elevafton med publik och sånt you know. Även måndagen var det drama, jippi!
Jag har pluggat på dom käkligt envisa 275 verben, hmm. Antagligen har jag stopp i hjärnan.
Imorgon börjar repen för actorface igen, WOHO!
BIG KRAM FROM SANNA.

Kommentarer
Postat av: klara

otroligt dramatiskt tycker jag!XD<333 bästa dikten ever ju!:D<33

2011-03-10 @ 21:05:33
URL: http://kllaarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0