Skit på dig din idiotiska koss jävel!

Hej pluttar! Har ni haft en bja dag idag? Min dag har väl varit ganska lugn, efter skolan drog Hannah, hanna + jag ner till stan! Super mysigt, vi tog en fika på blå dörren en god kopp varm choklad slank ner i min lilla mage. Sen så bokade jag även en ny syn undersökning på specsavers, så imorgon får jag ett nytt "recept" till mina eyes. Så imorgon beställer jag mina nya glasses, ett par är bruna ett annat svarta, lite annorlunda stil på dom men det e min stil så ni får tycka vad ni vill! Jag hittade ett riktigt fynd (som jag skrev i förra inlägget) så riktigt stolt. Efter det så klippte jag mig hos Cia riktigt snyggt, håret har blivit lite kortare men mycket mera fall i det. En lite kul sak var att vi tre girls har sökt nästan till 15 olika jobb, ska bli kul att se vilka som nappar!:-) Nu ska jag sura vidare, Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss. love ya !

2011-03-30 @ 20:34:13
URL: http://sallynn.blogg.se/
Postat av: klara

svar;Ja it is a connection bby;)<3



by the way! Vadå jobb? haha, jag e kanske lite efter;)<3

2011-03-30 @ 21:50:46
URL: http://kllaarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0