Solsidan.

Hur får dom till det?

Är det bara jag som riktigt sitter och väntar med nästan fjärillar i magen på att det skall börja varje söndag?

Jag vet inte vad det är som har fastnat, någonting i det hela har gjort att jag sitter på samma plats i soffan varje söndag just den tid punkten...

Jag är i alla fall förälskad, men. Det har sina nackdelar som allting annat. Jag vet inte riktigt vad, men ibland så är det liksom inte så himla kul på något sätt. Precis som att jag redan har hört skämten. Vad känner ni?

-Nu ska jag inte vara så himla djup längre, hihi.



Den stora magiska frågan går till er, diggar ni solsidan varje söndag?
Gör ni det så vinner ni sjuttioelva stycken uttrar.


Kommentarer
Postat av: klara

jag diggar sol sidan!:D hihi^^<3

2011-03-07 @ 14:20:40
URL: http://kllaarra.blogg.se/
Postat av: Lollo

Jag gör det med!:D<3

2011-03-07 @ 21:02:46
URL: http://solkvints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0