Tisdag.

Dagen har varit wonderfull! Solen har skinit, och humöret på topp! är det bara jag som får en stor varm sol inuti mig som bara skiner av glädje, när den egentligen skiner uppe bland de vita molnen (flum snack med sanni). Efter skolan, tog jag plugget i mina egna händer satte mig ner och gjorde det WOHO. sen sms:a Lydia , så jag tog min racer bike till her and pluggade vidare!

Jag fick föresten ett mejl från han som jag köpt de två skalen från innan. Han sa att dom kommer fram imorgon om inte posten strular, ska bli riktigt spännande att få se dom i verkligheten liksom. This is reel stuff liksom ;)!

Nu ska jag ta och nana, blev inte så mycket sömn inatt eftersom att jag laddade ner SVT1 "appen" så fanns ju Mysteriet på Greveholm där, min favorit film som jag sett cirka 10039734074028374 ggr. Så kollade på alla avsnitt nästan....


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0