Vilken jävla tur!

Man blev som man blev när man inte blev som man skulle. Alldeles riktigt gott folk, vilken jävla tur!
Hur skulle jag varit då, sprungit runt i rosa tyll kjolar hela dagarna? Sovit på trettio tre madrasser men ändå känt ärtan längst ner?

Vilken jävla tur, att jag lever livet för att jag lever ett liv! haha, så himla simpelt!

Varför låter vi människor som om vi är de olyckligaste varelser som existerar? Vi borde ju vara lyckliga, inte sitta inne och deppa bara för att ens kille lämnat en. Big deal, du var ändå värd någon mycket bättre. Skulle det varit din drömprins så skulle inte han lämnat dig, han hade stått vid din sida hela dagarna. Han hade ställt klockan jätte tidigt på morgonen för att få se dig sova. han skulle ha tagit massor av bilder av dej, för att inte glömma av dina vackra ögon. Din prins hade tagit en kula för dej. Kom ihåg det! (det där var ju till er ladies där ute i blogg världen, men killar think about it!!!)





Nu ska jag smaka på nya LOKA krusbär och päron. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0