Bara för att klargöra ännu en gång att jag...

Bara för att klargöra ännu en gång att jag är vid livet. Och är frisk från min förkylning! Det har gått en hel vecka i skolan med mycket plugg... Nu är det helg och det blir ännu mera plugg, det ska inte vara så ju... Det suger men det är sista gången det suger i grundskolan så jag antar att det är nu man ska var ambitiös och visa vad man kan och få höga betyg. Det är nu det ska vara så väl? Så jag säger, nu ska jag plugga och få höga betyg. Jag ska inte vara i Gbg och lyssna på Håkan Hellström som jag helst hade velat. Som jag brukar säga... That's life :)


Kommentarer
Postat av: Alice Flygare

Gillar du Håkan Hellström ? :O <3

2011-09-16 @ 17:07:39
URL: http://aliceflygare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0