Skäms.

Jag visade livs tecken igår. Och nu skäms jag, varför ska man ha en blogg om man inte bloggar. Men jag föranade i sommras att jag börjar blogga i höst igen. Nu är det höst och jag har fortafarande inte börjat på "riktigt".
Det är mycket som händer i livet, och många tankar som snurrar runt i huvudet. Det finns saker som går före bloggen. Jag måste prioritera, jag kan erkänna att bloggen ligger längst ner på att göra listan. Jag vill satsa allt i skolan sista året, för att få gå ut med topp betyg som jag är nöjd över. Men jag blir så glad när jag ser att ni finns kvar och kollar in här då o då :)
Jag kommer att slänga in inlägg då och då. Men jag kan berätta att min dator har helt lagt av. Så jag får låna av föräldrar och i skolan. Därför minskar tillgången till bloggen. Jag ska göra allt jag kan för att hinna med att skriva i min lilla håla. Utan att stressa sönder.
Jag tänkte bara förmedla lite info, så ni inte förväntar er tre inlägg per dag. För då är ni inne på fel blogg för stunden. Men någon gång ska jag bli duktig på det här med att blogga, lovar! :)
Idag är jag förkyld och känner mig allmänt hängig. därför knarkar jag halstabletter och té. Sen är det massor av skol saker som skall göras, sånt som en sanna inte orkar en lördag. Hade det regnat ute hade det varit lite roligare. För då känner jag ingen skam för att sitta inne framför böckerna.
Hoppas ni har en fin dag!
Kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0