17 April 2011

Godmorgon sunshine!
Jag har drömt jätte konstigt inatt, kanske lite påverkad av gårdagens film " 27 dresses ". Är det sant att man drömmer fem olika drömmar varje natt? Eller är det bara någon gammal woodoo snubbe som har hittat på det för att få uppmärksamhet? Eller finns det vetenskapligt bevisat...
Tro det eller ej, men jag har varit runt om i huset och hittat massor av saker som bara stod. Tillexempel som en nästan oanvänd dammsugare, strykjärn + bräda! Det är ju toppen, nu är jag uppladdad för att i framtiden flytta hemifrån...
Sen ska man bara hitta ett arbete så man får ekonomin att gå runt, next problemos!
Nu ska jag göra iordningen mig sen drar jag ut på nya äventyr! ♥

Kommentarer
Postat av: Karolina S

Jag tror att det står ditt blogg namn fast på italianska.

2011-04-17 @ 17:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0