Bra grejer!

Hejsan, jag tänkte slänga in ett litet tips till er gott folk. Nu när våren kommer vill man ju väldigt gärna göra sin hy lite fräschare. Så här får ni en produkt som jag har användt under en lång tid och är fortfarande lika nöjd!
Produkten är toppen bra mot pormaskar och finnar, den djuprengör din hy till grunden. Vilket ger dig en mjuk och ren känsla. Den finns att köpa på Body Shop för ca 150:- Jag är super nöjd verkligen, jag tycker att ni borde testa den iaf. Under en ganska lång period använde jag mig av foundation och andra brunare krämer dagligen. Som förstör din hy något fruktansvärt! Så för att få bort det så började jag använda denna produkt från Body Shop. Jag kan beskriva känslan som att man känner sig så ny, ren och fräsch, test it!

(den är lite smutsig på bilden, jag råkade lägga den i min väska jämte min svart eyeliner, ni ser resultatet!)

Ciao, S.

Kommentarer
Postat av: M&A

Dagens blogg utsedd, kika om du blev en vinnare om du inte blev har du en ny chans, kram messhey"

2011-04-27 @ 16:37:08
URL: http://messhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0