kvällsmat!

Efter middagen  har jag spenderat framför datorn, inget roligt precis. Men jag har blivit teknisk, kan man ens bli teknisk?
Jag vet inte, men jag har i alla fall uppgraderat min hjärna. Så nu kan jag överföra bilder från iphonen till MacBook Pro´n. Lite "skills" får man ändå säga, fast att nästan (nästan) alla femton åringar antagligen alla förutom moi kan det.
En stolt tjej kan överföra bilder, grattis till mej.

Nu förtjänar jag en riktigt god middag (eftersom att det luktar brännt hår i mitt rum). Nu blir det god middag, mums! Kvällen spenderas med mysiga family! Eftersom att det var ett tag sedan nu :-)
bjuder på en härlig bild som jag funnit på We Heart It.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0